دانلود پاورپوینت کتاب مدیریت بازاریابی دکتر احمد روستا داور ونوس ابراهیمی انتشارات سمت با عنوان مدیریت محصولات نحوه ادراک مصرف کنندگان آن محصول در مقایسه با ادراک آنها از محصولات رقیب. موضع یابی محصول با توجه به نیازها و خواسته های مصرف کنندگان در بازار هدف شکل می گیرد. lاهمیت موضع یابی lبه علت تغییر مداوم نیازها و گرایش های مشتریان و محیط بازاریابی، موضع یابی محصول هم برای محصولات موجود در بازار و هم محصولات جدید مهم است lمدیران بازاریابی گاهی برای تغییر گرایش های مصرف کنندگان نسبت به محصول .